vrijdag 27 november 2009

Jippie!!! Een lijstje.

Ken je ze nog? Die lijstjes die je doorgestuurd kreeg van vriendinnetjes waar je vragen moest beantwoorden? Deze kreeg ik vanmorgen en ik dacht, ik mail 'm niet door maar zet 'm op mijn blog!

OK, here we go:

1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
Om even over acht en dat op mijn vrije dag!

2) Diamanten of parels
Geen van beiden eigenlijk maar als ik toch moet kiezen dan denk ik één enkele imperfecte parel

3) Wat is de laatste film die je gezien hebt?

Oef, dat is al weer een hele tijd geleden, ik heb namelijk geen TV. Dat ik me kan herinneren 'Coraline'. Een geweldige stop-motionfilm.

4) Wat heb je vanmorgen gegeten?
Thee en chocola. Foei! (maar ik ben wel eerlijk)

5) Wat is je officiële naam?
Meyke

6) Wat is je 2e/3e/4e naam?
Mariken

7) Wat eet je het liefst?
Chocola. Oh, éten. Dan ehm... pompoen of spinazie.

8) Wat vind je niet lekker?

Spruitjes (behalve als ze beetgaar en super groen zijn en niet zo bitter).

9) Wat is je lievelingspannenkoek?
Volkoren spekpannenkoek met ui, champignons, witte asperges, groene paprika en een squirt curry.

10) Wat is je favoriete CD?
Heeeeeeel erg veel cd's eigenlijk.

11) Wat voor auto heb je?
Een hele stoere Ford Ka.

12) Favoriet Broodje?
Broodje geitenkaas met rucola, walnoten en honing onder de grill.

13) Aan wat voor personen heb je een hekel?
Leugenachtige mensen en mensen die andere mensen zwart maken omdat ze die persoon niet mogen.

14) Wat draag je het liefst?
Een jurkje met een legging of maillot en laarzen.

15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie?
The UK en La douce France.

16) Waar wil je je oude dag doormaken?
In een knus warm huisje met lieve katten.

18) Waar ben je geboren?
In het oude Canisiusziekenhuis in Nijmegen.

19) Waar heb je gewoond? ;-)
Nijmegen, Elst ut, Kerkrade, Bemmel, Helmond, Elst ut, Bakel en Amerongen


20) Naar welke sport kijk je het liefst?
Kunstschaatsen en voetbal als NL speelt (dan móet ik wel kijken).

21) Wie zal dit niet terugsturen?
Geen idee, maar leuk als je 'm ook op je blog post of als reactie hier toevoegt?

22) Wie zal hem als eerste terug sturen?
Ja, laten we er een wedstrijdje van maken!!!

23) Coca Cola of Pepsi?
Coca Cola. Pepsi is echt TE vies.

24) Ajax of Feyenoord?
Ajax, Feyenoord-schoonmaakmiddel heb ik nog nooit van gehoord. Maar eigenlijk gebruik ik Ecover schoonmaakmiddelen.

25) Ben je een dag- of nachtpersoon?
Dag

26) Pedicure of Manicure?
Allebei nog nooit bezocht.

27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen?

Ik heb een knalroze joggingbroek aan!

28) Wat wilde je worden toen je klein was?
Moeder, Juf en kassière.

29) Piercing of oorbellen?
Een piercing bovenin mijn linkeroor. Oorbellen draag ik zelden.

30) Ooit wel eens in Afrika geweest?
Neen.

31) Ooit een auto-ongeluk gehad?
Ja omdat degene achter me lette op de legerkolonne die ons tegemoet kwam en niet op stilstaande Meyke die linksaf wilde slaan en moest wachten op diezelfde legerkolonne.

32) Favoriete dag van de week?
Mijn vrije dag., want hoeft er niks.

33) Favoriete restaurant?
Sal do Mar.

34) Favoriete bloem?
Ranonkel

35) Favoriete ijssmaak?
Mint&chocolate chip hier bekend als 'After Eight IJs'

36) Favoriet fastfoodrestaurant?

Mac Donalds, heb nog nooit bij de andere ketens iets gegeten.

37) Hoeveel keer rijexamen gedaan?
Eén.

38) In welke winkel wil je al je geld uitgeven?
Woonwinkels, Lush en Drogisterijen.

39) Bedtijd?
Ongeveer half elf.

40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden?

Van iedereen.

41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest?
Met mijn lief (bij Sal do Mar, hihi)

42) Waar zit je op dit moment?
Thuis, in de rookstoel naast de gaskachel

43) Wat is je favoriete kleur?
Donkere kleuren zoals indigo, mosgroen, diep paars, kastanjebruin en bordeauxrood.

44) Hoeveel tattoos heb je?

Geen enkele.

45) Naar wie stuur je deze lijst?
Ik zet 'm op mijn blog. Bij deze dus!!


Houd jij ook zo van dit soort lijsten en enquêtes? Let me know!

-Meyke

3 opmerkingen:

  1. Ingevuld :) Heb 'm hier neergezet: http://mukalla.livejournal.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mint&chocolate chip.. <3 It's called love

    Alleen kom ik het nooit tegen in Nederland, alleen in het buitenland, wat het natuurlijk wel extra speciaal maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die lijsten vind ik altijd leuk om te beantwoorden :-)

    BeantwoordenVerwijderen